Незважаючи на назву, сучасні системи автоакустики насправді застосовується у двох різних напрямках: автомобілі і мореплавство. Залежно від цього, пристрої мають різну стійкість до впливу несприятливих зовнішніх умов, зокрема, вологи, солі і ультрафіолету. Призначена для водних видів транспорту акустика може встановлюватися також і в автомобілях, особливо під час підготовки позашляховика до екстремального подорожі. Але із зрозумілих причин великою популярністю користуються все ж класичні автомобільні акустичні системи, різні моделі яких можна побачити практично в кожному авто.
Перш ніж відправитися в магазин за акустикою, розумно спочатку визначити, де саме в автомобілі будуть встановлені динаміки. Від цього залежать їхні розміри: варіанти коливаючись від 0,5 і до більш 10". Вважається, що для середньої якості низьких частот необхідні динаміка розміром хоча б 5", а щоб отримати насичений звук – від 7 і вище. Традиційно "штатні" місця для акустики у вітчизняних авто дають змогу встановити лише моделі діаметром не більше 4-5", в інших випадках доводиться подбати про спеціальному подіумі".
Наступний важливе питання – це тип самої акустики. Можливо кілька варіантів: широкосмугова, коаксіальна, корпусні та компонентна. Широкосмугова АС оснащена універсальними динаміками, які вміють відтворювати всі смуги частот; найбільш простий в установці і недорогий варіант, але при цьому і забезпечує досить невисока якість звуку.
Коаксіальна АС являє собою більш вдосконалений варіант широкосмугового: при збереженні невеликих розмірів вдалося добитися кращої якості звучання, але загалом воно все одно залишає бажати кращого і може порадувати лише невибагливого слухача. Коаксіальні колонки частіше використовуються в якості тилових динаміків, або в дуже обмежених умовах, коли для кращого варіанта просто немає місця.
Динаміки корпусних АС примітні своїм "зовнішнім" корпусом, що робить їх схожими на невеликі "класичні" динаміки від комп'ютера або музичного центру. У цьому як плюс, оскільки система не потребує монтажу, що значно спрощує установку, так і мінус, оскільки вона забирає місце в салоні автомобіля.
Найбільш прогресивний варіант – це компонентна АС. Для кожної окремої смуги частот система виділяє повноцінний динамік: твітер для відтворення високих частот, спеціалізовані мов для середніх та ін. Це дозволяє досягти найбільшої повноти та якості звучання, але, в теж час це самий дорогий і складний в установці варіант.